Nasi producenci:

bluewater filtry do wody

dystrybutory wody

brita dzbanki i filtry

ecowater zmiękczacze

oczyszczacz powietrza sharp

blueair oczyszczacze powietrza

john guest złączki

aquaphor filtry do wody

bwt filtry do wody

sodastream saturator do gazowania wody

polecany filtr do wody kuna

grohe filtry do wody

philips filtry do wody

3m filtry do wody

coway filtry do wody i oczyszczacze powietrza

oczyszczacze vestfrost

oczyszczacze lifaair

aarke saturator carbonator

ideal niemieckie oczyszczacze

boneco oczyszczacze

gasup saturatory, butelki, cylindry

Zaufane opinie naszych Klientów


» przeczytaj wszystkie opinie

Newsletter
Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z naszymi specjalnymi ofertami
Zwroty i reklamacje

Reklamacja towaru

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Pobierz formularz zwrotu/reklamacji tutaj

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji uzupełniając wszystkie dane i dołącz go do przesyłki

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Najlepsze filtry wody i powietrza
Kuna System
ul. Krakowska 367
43-300 Bielsko-Biała


W razie pytań możesz skontaktować się z nami pod nr telefonu: +48 510 189 899 lub pisząc na maila: sklep@najlepszefiltry.pl 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (formularz do pobrania tutaj) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Najlepsze filtry wody i powietrza
Kuna System
ul. Krakowska 367
43-300 Bielsko-Biała

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

W przypadku zakupu oczyszczacza powietrza lub filtra do wody, zwrot jest możliwy w przypadku oddania nieużywanego urządzenia, z zapakowanymi oryginalnie filtrami/wkładami.

Jeśli zwrot urządzenia nastąpi z używanymi (rozpakowanymi w przypadku oczyszczaczy powietrza) lub zalanymi wodą (w przypadku filtrów wody) filtrami/wkładami - klient zobowiązany jest do zapłaty za nowe, oryginalne filtry/wkłady. Firma może dokonać potrącenia równowartości filtrów/wkładów z pieniędzy należnych do zwrotu dla klienta.

Nie jest możliwy zwrot wkładów/filtrów odpakowanych (lub/i zalanych wodą) z oryginalnych opakowań.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium