

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z naszymi specjalnymi ofertami

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Pobierz formularz zwrotu/reklamacji tutaj
Możesz go pobrać na stronie:
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji uzupełniając wszystkie dane i dołącz go do przesyłki
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
ul. Krakowska 367
43-300 Bielsko-Biała
Uwaga! W razie pytań możesz skontaktować się z nami pod nr telefonu: +48 33 810-57-22 lub pisząc na maila: sklep@najlepszefiltry.pl
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (formularz do pobrania tutaj ) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
ul. Krakowska 367
43-300 Bielsko-Biała
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.