

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z naszymi specjalnymi ofertami

Reklamacja towaru
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Pobierz formularz zwrotu/reklamacji tutaj
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji uzupełniając wszystkie dane i dołącz go do przesyłki
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
ul. Krakowska 367
43-300 Bielsko-Biała
W razie pytań możesz skontaktować się z nami pod nr telefonu: +48 510 189 899 lub pisząc na maila: sklep@najlepszefiltry.pl
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (formularz do pobrania tutaj) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
ul. Krakowska 367
43-300 Bielsko-Biała
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
W przypadku zakupu oczyszczacza powietrza lub filtra do wody, zwrot jest możliwy w przypadku oddania nieużywanego urządzenia, z zapakowanymi oryginalnie filtrami/wkładami.
Jeśli zwrot urządzenia nastąpi z używanymi (rozpakowanymi w przypadku oczyszczaczy powietrza) lub zalanymi wodą (w przypadku filtrów wody) filtrami/wkładami - klient zobowiązany jest do zapłaty za nowe, oryginalne filtry/wkłady. Firma może dokonać potrącenia równowartości filtrów/wkładów z pieniędzy należnych do zwrotu dla klienta.
Nie jest możliwy zwrot wkładów/filtrów odpakowanych (lub/i zalanych wodą) z oryginalnych opakowań.